Optimalizovaný proces opravy vozidiel
Aplikácia systému Mirka OSP
Mirka OSP je efektívny proces povrchovej úpravy, ktorý znižuje množstvo potrebného času a brusiva. OSP alebo optimalizovaná príprava povrchu je navrhnutá tak, aby zjednodušila proces brúsenia vo váš prospech.
Dosiahnutie hladkého pracovného toku v karosárni si vyžaduje štandardizovaný proces opravy. S OSP sú správne vykonané opravy vykonané včas, čo má tiež veľký vplyv na spokojnosť zákazníka. Menej odpadu, menej prerábok, lepšie brúsenie, lepšia povrchová úprava.
OSP je všetko o 1-2-3-4
Brúsivá Mirka, ktoré patria do sortimentu OSP, sú zreteľne označené číslami, vďaka čomu ľahko zistíte, ktorý kotúč alebo pásik by ste mali pri každom kroku použiť. Číslo 1 sa používa na odstraňovanie laku, číslo 2 na okraj výstuhy, číslo 3 na prípravu opraveného miesta na základný náter znížením škrabancov & rozšírením okraja výstuhy a číslo 4 na dokončenie brúsenia.
Kompletné riešenie Opravy karosérie od Mirky
Mirka OSP Proces
Krok 1/9
Príprava
Podľa pokynov v tomto videu získate kompletné riešenie pre karosáreň.
- Začnite čistením povrchu, aby ste predišli akejkoľvek kontaminácii.
- Pred kontrolou farby vyleštite povrch pomocou Mirka® ARP-B 300NV, Golden Finish Pad 1 & Polarshine® 20.
- Skontrolujte farbu.
- Zamaskujtie okolie.
Krok 2/9
OSP 1 Odstraňovanie náterov
- Začnite brúsiť s OSP 1 spolu s Mirka® DEROS 650CV pri 8000 ot./min. na odstránenie farby. Sieťová štruktúra kotúča umožňuje bezprašné pracovné prostredie.
Krok 3/9
OSP 2
- Pomocou OSP 2 pri 7000 ot./min. urobte hladký prechod z povrchu číreho laku na kov.
- Pred aplikáciou karosérie očistite povrch.
Krok 4/9
Tmel
- Naneste tmel na poškodené miesto
- Začnite s brúsením tmelu karosérie číslom 1 alebo číslom 2, v závislosti od povrchu a/alebo plochy. Ak začínate číslom 1, vždy pokračujte číslom 2.
- Pred brúsením naneste Dry Guide Coat.
- OSP pásy s Mirka® DEOS 383CV pri 7500 ot./min., na vyrovnanie.
- Vyčistite povrch a naneste Dry Guide Coat, aby ste zvýraznili všetky nedostatky na povrchu.
Krok 5/9
Príprava základného náteru OSP 3
- Pripravte brúsením základného náteru pomocou OSP 3 a DEROS pri rýchlosti 6000 ot./min.
- Na úpravu škrabancov pri aplikácii základného náteru použite handpad na ťažko dostupné miesta.
- Vyčistite povrch.
- Maskovanie pre aplikáciu základného náteru.
- Naneste základný náter podľa odporúčaní výrobcu a nechajte vytvrdnúť.
Krok 6/9
Príprava náteru OSP 4
- Základný náter obrúste s OSP 4 a sieťovým rozhraním pri rýchlosti 6000 ot./min.
Naneste suchý vodiaci náter. - Pomocou sieťového rozhrania získate optimalizované odsávanie prachu a lepšie vyrovnávacie vlastnosti sieťových produktov.
Krok 7/9
Príprava miešania
- Brúsnie s Mirlon Total XF a Net Interface, rýchlosť 6000 ot./min
- Ručné hárky Mirlon Total používajte na ťažko dostupných miestach.
- Na ťažko dostupné miesta, ktoré budú natierané, použite handpad OSP 4.
- Pred lakovaním zamaskujte
- Naneste farbu a číry lak
Krok 8/9
Rektifikácia laku pomocou Mirka Golden Finish
- Brúste na požadovanú úroveň s Golden Finish 1 a sieťové rozhranie na Mirka® DEROS 625CV.
- Vlhké brúsenie s Golden Finish 2 na úpravu škrabancov pred leštením.
- Na vlhké brúsenie použite vodu alebo čistič na vodnej báze.
- Vyleštite Mirka® ARP-B 300NV 77mm s použitím Golden Finish 1 spolu s Polarshine® 20.
- Pokračujte druhým krokom, podložka Golden Finish 2 pre tmavé farby povrchy spolu s Polarshine 5."
Finish(ing.sk)
Dúfame, že ste spokojný s návodom.
Nižšie sú uvedené použité produkty.